dissabte, 14 de febrer del 2009


Benvinguts al BLOG de les Associacions de Veïns i Veines de Palau-solità i Plegamans.


El passat dia 13 de febrer de 2009 ens vàrem reunir la majoria dels representants de les AAVV i vàrem decidir crear aquest blog per tal de fer conèixer i interactuar amb els ciutadans de la nostra vila.


Volem que aquest blog serveixi d'enllaç entre tots nosaltres i que la informació que es publiqui ens faci crèixer com a poble i alhora com a persones.


Moltes gràcies i endavant.


Les AAVV de Palau-solità i Plegamans.


3 comentaris:

  1. Mi primer comentario, es agradecer el esfuerzo y tesón de nuestro compañero J. Navarro,

    Juan Gracias y espero que sigas así

    Seguimos en contacto para los temas que tenemos en marcha.

    ResponElimina
  2. Bueno, ya hemos empezado a andar como asociación de asociaciones de Palau.
    Juan, como moderador del blog, si necesitas ayuda no lo dudes.

    ResponElimina
  3. m'alegra molt que les associacions de veïns hagin decidit obri aquest bloc d'informació veïnal. Jo l'any passat en vaig publicar un sobra el nom de Palausolita i plegamans AVUI que després de sis mesos vaig haver de tancar perquè algunes persones no eren masse,,, digem-ne, educades. Crec que és una bona eina si s'utilitza bé, us escoratjo a treballar en aquesta linia. Si necessiteu ajuda al respecte us puc oferir la meva colaboració com persona en certa manera experta en la publicació de blocs.

    Carme Martín i Falcón
    La Sagrera

    ResponElimina

Escriu el teu comentari. En breu sortirà.